Wsparcie — jeden z kluczowych elementów skutecznego funkcjonowania sklepu internetowego. Nasz zespół pomocy technicznej pomoże Ci zrozumieć wszystkie możliwości Horoshopa, aby używać je najbardziej efektywnie w swoim biznesie

Ocena jakości wsparcia w roku 2016
4,6 364 opinie
5000 opracowanych ticketów

Wsparcie standardowe

Podstawowa pomoc techniczna odpowie na zasadnicze pytania, dotyczące działania serwisu i jego możliwości.

  • Dostęp do bazy wiedzy
  • Prywatny gabinet z historią zapytań i konsultacje menadżerów
  • Pomoc w konfiguracji witryny
  • Aktualizacje platformy

Wsparcie Premium

Szybkie odpowiedzi na pytania, pierwszeństwo w aktualizacjach i inne korzyści.

  • Osobisty menadżer
  • Szybkie odpowiedzi
  • Konsultacje telefoniczne

Uruchomienie strony

Otrzymasz niezbędną pomoc do szybkiego uruchomienia strony:
  • indywidualne szkolenie obsługi panelu sterowania,
  • pomoc przy konfiguracji,
  • Baza wiedzy

    Składa się z instrukcji, pytań-odpowiedzi, filmów i artykułów we wszystkich sprawach dotyczących funkcjonowania serwisu i ich konfiguracji.
    wiki.horoshop.com.ua
  • Zgłoszenie do obsługi technicznej

    Utworzyć ticket można wyłącznie z poziomu konta prywatnego lub wysyłając zapytanie na support@horoshop.com.ua. Można tu również śledzić aktualny status swojego zapytania i historię poprzednich zapytań.
    Wejście do konta prywatnego
Pakiety wsparcia Standart Premium
 
Dostęp do bazy wiedzy
Dostęp do systemu tiketów
Pomoc mailowa
Nieograniczona ilość zgłoszeń
Pomoc telefoniczna
Osobisty menadżer
 
Doradztwo w zakresie funkcjonalności
Pomoc przy konfiguracji witryny internetowej
Aktualizacje W odpowiedzi na zgłoszenie W odpowiedzi na zgłoszenie z uwzględnieniem czasu
Szkolenie dot. panelu sterowania w naszym biurze lub przez skype

Czas udzielania odpowiedzi: 9:00–18:00 w dni robocze.

Poprawianie błędów jest jednakowe dla wszystkich planów taryfowych, terminy realizacji zgodnie z regulaminem.

Potrzebujesz więcej informacji?

Odpowiemy na wszystkie pytania